babettes.blogg.se

En blogg om min lilla familj, mitt enorma second hand intresse, hållbarhetstänk och vackra människor!

Elsas Billgren och klädhistoria

Publicerad 2014-01-19 14:21:30 i Allmänt,

Nörd-Babette låna hem de här två böckerna från bibblan i torsdags: 

Läste klart dom på noll-tid:P väldigt intressant. Och användbara tips jag ska bära med mej under framtida loppis-rundor! Åh önskar sååå att jag kunde få jobba med de här intresset på något sätt.. 

Bjuder på en bild på min fantastiskt fina son.. Jag är kär i honom. Sjukt kanske. Men kolla på honom. Så gooo



Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2014-01-21 09:21:13

Affärsidé: Du kan ju alltid starta en egen hemsida som säljer Vintagekläder och grejer efter varje årtionde eller annan kategorisering.

Du är ju så grym på att leta upp snygga grejer på loppis så då kan du ha det som yrke, att leta grejer som du kan sälja på hemsidan sen, du kan ha en funktion som gör att man kan skicka in en grej som ett byte och få en annan sak tillbaka som man önskar, till ex: jag har en gammal kjol jag inte använder men vill ha en blus du säljer. Jag skickar in kjolen till dig, du bedömer den ok och skickar blusen istället. Eller nåt..

Kanske något? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela