babettes.blogg.se

En blogg om min lilla familj, mitt enorma second hand intresse, hållbarhetstänk och vackra människor!

Gone mad

Publicerad 2014-01-15 20:16:23 i Allmänt,

Asså jag har blivit knäpp. Besatt. Fast ändå så nöjd. Giovanni har ju alltid "klagat" på att jag inte har några intressen eller hobbys. Jag har hittat mitt. VINTAGEKLÄDER. Alltså jag får aldrig nog. Och något som är både fantastiskt och förödande är att jag gått med i gruppen 50-60-70-tals kläder på Facebook. där de dagligen dyker upp fantastiska plagg!! Som jag vill ha! Till Peppe också.. Eller ja.. Nu senast till Peppe när han är 12.. Haha! Undra om
Han kommer va lika villig att bli dressad av sin mamma då?! Hoppas de! Och hjälp.. Kanske sist men hitta etsy.com idag. Well helllooooo!! Helt sjukt ju! Kan ju sitta för evigt och bara titta och bläddra på dessa vackra kläder.. Ååh .. Köpte ett par 30-tals inspirerade byxor på loppis idag! Kommer bild imorgon. Väldigt inne på 30-tal just nu. Tack vare Dancing on the edge..suck.. Vill ha allt! Hittade dock över 30 kjolar när jag rensa min garderob för nån vecka sen.
Och jag älskar alla utom typ 2 som fick leta reda på nån annan ägare:) snart kan jag börja sälja av de jag inte tycker passar in längre. Och fylla på med andra 20-30 kr fynd. Love it! 

En söööööt klänning:)


Om jag inte haft 2 fina kappor hade jag helt klart satsat på denna! Så fiin!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela