babettes.blogg.se

En blogg om min lilla familj, mitt enorma second hand intresse, hållbarhetstänk och vackra människor!

Snygg serie

Publicerad 2014-01-08 14:56:09 i Allmänt,

Såg av en ren tillfällighet att en ny serie börjat på SVT. Började titta lite smått på den idag, Dancing on the Edge heter den. Sjukt snygg brittisk 30-tals serie! Faktiskt den som fick mig att börja blogga igen. Jag bara måste kommentera alla dessa snygga människor och vackra kläder och miljöer. Tyvärr finns de ingen som kollar serien med mig så jag får helt enkelt skriva lite här!
 
Eh? Vem vill inte se ut så?! Så kvinnligt vacker, alldeles lagom av allt. Love it!
 
Mm.. Vackra kvinnor..
 
Måste passa på att visa kjolen jag väntar på efter en auktion på tradera:
 
 
Har nog en hel del klänningar och kjolar den här pärlan kommer göra sig sjukt bra under :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-01-21 07:55:22

Och om det skulle se helt anskrämligt ut så har jag nog en hel del klänningar den pärlan skulle göra sej bra under :;))

Postat av: Ninisen

Publicerad 2014-01-21 08:53:20

Underbart! Beonsretro kjol! Vart lenge på min ✔️ Lista!? Få ja fråga vad fick du ge för den då?
Pusss söt blog baban

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela